ოფისების დალაგება რემონტის შემდეგ

(10)

დაგვიკავშირდით

551770176
22-06-2023 442 0

გააწკრიალეთ თქვენი სივრცე

ოფისების დალაგება რემონტის შემდეგ გამოცდილი დამლაგებლების მიერ - ისარგებლეთ ჩვენი სერვისით, რომელიც უზრუნველყოფს სამუშაო სივრცის იდეალურ სისუფთავეს უმოკლეს დროში.

სისუფთავე და წესრიგი ოფისში გადამწყვეტ როლს თამაშობს არაერთი ფაქტორის გამო:

  • თანამშრომლები კვირაში მინიმუმ 40 საათს ატარებენ სამსახურში, ნებისმიერი დაწესებულება კი, როგორც წესი, მარტივად ხდება მიკრობებისა და ბაქტერიების გამრავლების ადგილი, რაც რესპირატორული დაავადებებისა და ალერგიის მიზეზი ხდება. ამიტომ აუცილებელია მისი სისტემატური დასუფთავება;
  • სუფთა ოფისი ვიზიტორებისა თუ კლიენტებისთვის უფრო მიმზიდველი ხდება. ეს მეტ ნდობას აღუძრავს მათ. დაგვეთანხმებით, საეჭვოდ მოეჩვენება ყველას დაწესებულების პრესტიჟი და სანდოობა, სადაც ელემენტარულ ჰიგიენურ ნორმებს არად დაგიდევენ;
  • სუფთა ოფისი თავად თანამშრომლებსაც უმაღლებს შრომისუნარიანობასა და ხალისს.

ჩვენი პროფესიონალი დამლაგებლები, რომლებიც აღჭურვილნი არიან საკუთარი სამუშაო იარაღებითა და ეკოლოგიურად სუფთა ხსნარებით, უზრუნველყოფენ საფუძვლიან დასუფთავებას და დეზინფექციას.

ითანამშრომლეთ ჩვენთან და იმუშავეთ იდეალურად სუფთა გარემოში!

Keywords: ofisebis dalageba remontis shemdeg

დასუფთავების სერვისი
MySpec.Ge » დასუფთავების სერვისი » ოფისების დალაგება რემონტის შემდეგ
პროფესიონალიზმი
დიახ.
თბილისში ვართ.
ინფორმაციათქვენ ხართ სტუმარი საიტზე, კომენტარის დასამატებლად გაიარეთ რეგისტრაცია.

სერვისის შეფასება

10
სერვისი
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
10
ხარისხი
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
10
ფასი
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
10
პუნქტუალობა
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
შეფასება: 10 - დან 10 (შეფასებები: 1 / შეფასების ისტორია)